Rezerwuj
Zadzwoń
Współpraca
Menu
ApartamentyOferty specjalneOpinieKołobrzegZapytania ofertoweProjekty unijneKontakt
pl
Rezerwacja - rabat 7%
Apartament na własność

Gwarancja najlepszej
ceny z rabatem 15%
Rezerwacja
Zostań gospodarzem
Kup apartament
ApartamentyOferty specjalneOpinieKołobrzegZapytania ofertoweProjekty unijneKontakt

Pytania FAQ

Dla wynajmujących 

Jak szukać apartamentu?

Kiedy szukasz miejsca pobytu na Jantar Apartamenty, możesz zawęzić swoje opcje, korzystając z filtrów i czytając opisy miejsc, aby sprawdzić, czy pasują one do Twojej podróży.

Aby wyszukać miejsce pobytu:


  • Na stronie jantar-apartamenty.pl, wprowadź cel podróży, jej termin oraz liczbę gości.
  • Kliknij Szukaj.
  • Jeśli chcesz, skorzystaj z filtrów (np. przedział cenowy), by zawęzić wyniki. Kliknij Więcej filtrów, by zobaczyć dostępne filtry.
  • Przewiń ekran przeglądając wyniki lub skorzystaj z mapy, by znaleźć oferty w interesującej Cię lokalizacji.
  • Kliknij daną ofertę, by ją otworzyć. Aby dowiedzieć się o niej czegoś więcej, przeczytaj opis, sprawdź dostępne udogodnienia, przejrzyj Regulamin Domu i przeczytaj recenzje pozostawione gospodarzowi przez innych gości.
  • Jeśli będziesz mieć jakieś pytania, wyślij gospodarzowi wiadomość. Jeśli natomiast decyzja została już podjęta, poproś o rezerwację (lub skorzystaj z Rezerwacji Natychmiastowej, jeśli gospodarz ją udostępnia).


Zanim dokonasz rezerwacji

Jeśli przed dokonaniem rezerwacji chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty, gospodarza lub atrakcji, możesz wysłać mu wiadomość za pośrednictwem platformy Jantar Apartamenty. Odwiedź stronę oferty lub przeczytaj opis atrakcji, by upewnić się, czy nie ma tam informacji, o które chcesz zapytać gospodarza.

Aby wysłać wiadomość do gospodarza przed dokonaniem rezerwacji:



  • Na stronie jantar-apartamenty.pl, przejdź do danej oferty, aby skontaktować się z jej gospodarzem.
  • Kliknij Wyślij wiadomość na stronie oferty.
  • Wprowadź termin podróży oraz liczbę gości. Informacje te możesz skorygować przed dokonaniem rezerwacji
  • Napisz swoją wiadomość i kliknij Wyślij wiadomość.


Czy powinno się dokonywać rezerwacji, jeżeli gospodarz nie odpowiada na moje wiadomości?

Kiedy już znajdziesz ofertę odpowiadającą potrzebom planowanej podróży, warto napisać do gospodarza i sprawdzić, czy dane miejsce jest na pewno dostępne we wskazanym przez Ciebie terminie.

Wiadomość do gospodarza przed przesłaniem prośby

O ile nie masz do czynienia z ofertą w opcji Rezerwacji Natychmiastowej, musisz poprosić gospodarza o możliwość zatrzymania się w danym miejscu. Warto do niego najpierw napisać, ponieważ wówczas ma on okazję odpowiedzieć na Twoje pytania dotyczące swojego domu, a także potwierdzić, czy miejsce jest dostępne.

Z poziomu strony oferty, skontaktujesz się z gospodarzem przy pomocy przycisku Napisz do mnie; wówczas możesz mu zadać wszelkie nurtujące Cię pytania. Większość gospodarzy odpisuje w ciągu kilku godzin. Pamiętaj, że możecie przebywać w różnych strefach czasowych, gospodarz może też w danym momencie nie mieć dostępu do internetu.

Gospodarz nie odpowiada

Jeśli gospodarz się nie odezwał, warto napisać do kogoś innego w danej okolicy. Możesz pisać do tylu gospodarzy, do ilu zechcesz; to im powinno zależeć, aby odpowiadać Ci na czas, inaczej stracą szansę przyjęcia Cię u siebie.

Wysyłanie wielu próśb

O ile nie planujesz wynajęcia kilku miejsc w tym samym terminie, upewnij się, że nie przesyłasz więcej niż jednej prośby o rezerwację naraz, ponieważ może się to skończyć zarezerwowaniem kilku miejsc na ten sam termin.

Po zarezerwowaniu skontaktuj się z gospodarzem

Po dokonaniu rezerwacji możesz skontaktować się z gospodarzem, przechodząc do sekcji Podróże na stronie jantar-apartamenty.pl, wyszukując rezerwację i z tego miejsca pisząc lub dzwoniąc do gospodarza.


Jak szukać ofert z ułatwieniami?

Żeby znaleźć dom, który będzie odpowiadać Twoim potrzebom:



  • Przejdź na stronę jantar-apartamenty.pl i wpisz cel podróży, jej termin oraz liczbę gości
  • Na górze strony kliknij > Domy > Więcej filtrów
  • W pozycji Ułatwienia, kliknij Wybierz opcje ułatwień
  • Wybierz funkcje, które są Ci niezbędne do bezpiecznego i wygodnego poruszania się po domu, po czym kliknij Zapisz

Kiedy dodasz opcje ułatwień, zobaczysz liczbę dostępnych domów wyświetloną na dole strony. Jeśli nie masz pewności, czy dany dom będzie Ci odpowiadać lub gdy chcesz dowiedzieć się więcej na jego temat, skontaktuj się bezpośrednio z gospodarzem.

Nikt nie zna domu lepiej niż jego gospodarz i nikt nie orientuje się lepiej w Twoich potrzebach niż Ty. Jeśli nie masz problemu z omawianiem swojej mobilności, doskonałym pomysłem będzie rozmowa z gospodarzem o Twoich potrzebach i sprawdzenie, czy miejsce, które chcesz wynająć, jest istotnie odpowiednie.

Jako część naszego zobowiązania do przyjmowania każdej osoby i okazywania szacunku, nasza Polityka Antydyskryminacyjna zakazuje gospodarzom odmawiania gościom ze względu na to, że borykają się z niepełnosprawnością. Pracujemy nad tym, żeby społeczność Jantar Apartamenty była przyjazna osobom niepełnosprawnym, dając gospodarzom i gościom możliwość dzielenia informacji o opcjach dostępności. Jeśli nie możesz znaleźć na Jantar Apartamenty miejsca, które spełnia Twoje wymagania, zachęcamy Cię do sprawdzenia ponownie za jakiś czas.


Jakie domy nadają się na dłuższy pobyt?

Domy, które można rezerwować na długi pobyt, muszą spełniać nasze standardy dotyczące jakości.

Codzienne udogodnienia

W takich domach są dostępne udogodnienia niezbędne podczas dłuższego pobytu:

  • Pralka
  • Suszarka
  • Kuchnia
  • Wi-Fi

Podstawowe udogodnienia (papier toaletowy, mydło, ręczniki, pościel i poduszki)

Wysoka średnia ocen i wskaźnik aktywności

Gospodarze takich domów muszą mieć średnią ocen co najmniej 4,8, a ich wskaźnik odpowiedzi na prośbę o rezerwację w ciągu 24 godzin nie może być niższy niż 90%.

Zniżki miesięczne i odroczenie płatności

W przypadku pobytu, który trwa co najmniej 28 nocy, możesz liczyć, że gospodarz zaproponuje Ci obniżoną stawkę. Przy rezerwacji domów na dłuższy pobyt oferta cenowa musi uwzględniać zniżkę na pobyt miesięczny lub obniżoną stawkę za pobyt trwający 28 nocy lub dłużej.

Goście, których rezerwacja trwa co najmniej 28 nocy, mogą płacić za swój pobyt raz w miesiącu. Dowiedz się więcej o płatnościach za rezerwację długoterminową.

Wymagania wobec gospodarzy

Zobacz, czym różni się pobyt krótkoterminowy od długoterminowego oraz jak ustawić minimalną i maksymalną liczbę nocy, którą gość może wybrać.


Jak dokonać rezerwacji na Jantar Apartamenty?

Dokonując rezerwacji oferty na Jantar Apartamenty, wspólnie z gospodarzem ustalasz warunki swojego pobytu w jego domu. Każdy gospodarz ma swój niepowtarzalny styl gościnności, a najistotniejszy jest sposób poznawania się z gośćmi. Niektórzy gospodarze wolą indywidualnie akceptować każdą rezerwację, inni zaś umożliwiają dokonywanie rezerwacji natychmiastowych, dzięki czemu nie musisz czekać na niczyje potwierdzenie.

1. Uzupełnij swój profil

Niezależnie od preferencji gospodarza, musisz pamiętać, że cała społeczność Jantar Apartamenty bazuje na zaufaniu. Nim prześlesz gospodarzowi prośbę o rezerwację, uzupełnij swój profil, by potencjalny gospodarz mógł Cię lepiej poznać, zanim wyrazi zgodę na pobyt. Twój profil powinien zawierać zdjęcia i weryfikacje, zwłaszcza że niektórzy gospodarze wymagają od gości posiadania zdjęcia profilowego lub Zweryfikowanego Dokumentu w celu dokonania rezerwacji.

2. Znajdź odpowiednie miejsce

Mając do dyspozycji ponad 800 000 unikalnych ofert na całym świecie, upewnij się, że wybrane miejsce ma wszystko, czego potrzebujesz, by pobyt był wygodny i niezapomniany.

Kiedy szukasz miejsca, podaj termin i liczbę gości, aby uzyskać najdokładniejsze ceny. Czytaj recenzje, opisy, regulamin domu, przeglądaj listy udogodnień każdej oferty, aby sprawdzić, czy na pewno będzie Ci odpowiadała. Zawsze możesz skontaktować się z gospodarzem, jeśli masz jakieś pytania dotyczące jego domu.

3. Rezerwuj!

Masz już idealne miejsce, pora więc wykonać oficjalny ruch. W tym momencie to od preferowanego przez gospodarza sposoby rezerwacji będzie zależało, w jaki sposób potwierdzisz swoją rezerwację.

Rezerwacja Natychmiastowa

W przypadku gospodarzy, którzy nie chcą akceptować każdej rezerwacji, przy wybranej ofercie przycisk Rezerwacja Natychmiastowa. Jak sugeruje nazwa, umożliwia on potwierdzenie pobytu w danym miejscu od ręki. Dowiedz się więcej o Rezerwacji Natychmiastowej.

Poproś o rezerwację

Wielu gospodarzy woli zatwierdzać rezerwacje, by mogły zostać dokonane. W takim przypadku, przy ofercie znajdziesz przycisk Poproś o rezerwację. By przesłać prośbę o rezerwację, należy podać szczegóły płatności. Gospodarz ma 24 godziny na zaakceptowanie prośby, a wówczas rezerwacja zostaje automatycznie potwierdzona. Dowiedz się więcej o przesłaniu prośby o rezerwację.

Wstępne akceptacje i Oferty Specjalne

Jeśli zdecydujesz się skontaktować z gospodarzem, aby zadać mu kilka pytań przed dokonaniem rezerwacji, gospodarz może odpowiedzieć na Twoją wiadomość, zapraszając Cię do dokonania rezerwacji z wstępną akceptacją lub Ofertą Specjalną. Wstępna akceptacja to zaproszenie do dokonania rezerwacji w podanym przez Ciebie w wiadomości terminie i dla wskazanej liczby gości. Oferta Specjalna daje gospodarzowi możliwość zaproponowania innej ceny, dat i pozostałych szczegółów pobytu jeszcze przed dokonaniem przez Ciebie rezerwacji. Dowiedz się więcej o rezerwowaniu wstępnej akceptacji lub Oferty Specjalnej.


Co oznaczają poszczególne statusy rezerwacji?

Jeśli chcesz sprawdzić status swojej rezerwacji, znajdziesz go w swojej skrzynce odbiorczej, w wątku wiadomości z danym gościem lub gospodarzem.

Poniżej wyjaśniamy znaczenie poszczególnych statusów.

Statusy rezerwacji

Pytanie: gość napisał wiadomość do gospodarza w sprawie konkretnego terminu, lecz nie wysłał formalnej prośby o rezerwację. W odpowiedzi, gospodarz może przesłać wiadomość, wstępnie akceptować pobyt, wysłać Ofertę Specjalną lub odrzucić sugerowane w pytaniu daty.

Prośba o rezerwację: gość napisał wiadomość do gospodarza, przesyłając prośbę o rezerwację konkretnego terminu. W odpowiedzi, gospodarz musi zaakceptować lub odrzucić tę prośbę w ciągu 24 godzin, w przeciwnym razie prośba wygaśnie.

Oczekujące: gość oczekuje na odpowiedź gospodarza w kwestii prośby o rezerwację. Gospodarz ma 24 godziny na odpowiedź zanim prośba wygaśnie.

Potwierdzona: gospodarz zaakceptował prośbę o rezerwację od gościa lub gość otrzymał automatyczną akceptację dzięki Rezerwacji Natychmiastowej. Jantar Apartamenty pobrało pełną płatność od gościa, a rezerwacja jest dokonana.

Odrzucona: gospodarz odrzucił prośbę o rezerwację od gościa. Nie nastąpi żadne pobranie.

Wygasła: gospodarz odpowiedział na oczekującą prośbę o rezerwację później, niż w ciągu 24 godzin. Jeśli gospodarz chce przyjąć gościa, którego prośba wygasła, musi wysłać mu wstępną akceptację lub Ofertę Specjalną, lub też gość musi przesłać kolejną prośbę o rezerwację.

Anulowana: gospodarz lub gość anulował potwierdzoną rezerwację.

Wstępna akceptacja: gość skontaktował się z gospodarzem w sprawie konkretnego terminu, a gospodarz w odpowiedzi zaprosił go do rezerwacji wspomnianego przedziału czasowego. Jeśli gość zaakceptuje wstępną rezerwację w ciągu 24 godzin, rezerwacja zostanie potwierdzona.

Oferta Specjalna: gość skontaktował się z gospodarzem w sprawie konkretnego terminu, a gospodarz w odpowiedzi zaprosił go do rezerwacji wspomnianego przedziału czasowego za inną cenę, niż ta widoczna w kalendarzu oferty, Jeśli gość zaakceptuje Ofertę Specjalną w ciągu 24 godzin, rezerwacja zostanie potwierdzona.

Oczekująca płatność: gospodarz zdecydował się na zaakceptowanie prośby o rezerwację od gościa, ale płatność gościa nie została dokonana. Gość ma 24 godziny na skuteczne zaktualizowanie informacji o płatności, aby rezerwacja została zaakceptowana. W przeciwnym razie, rezerwacja zostanie anulowana bez nałożenia kart.

Wymagane działanie: gość przesłał prośbę o rezerwację do gospodarza, który wymaga ukończenia procesu Weryfikacji Dokumentu, a gość tego jeszcze nie zrobił. Prośba o rezerwację zostaje wstrzymana do momentu zweryfikowania dokumentu.

Zamknięta: gość nie potrzebuje już miejsca pobytu dla terminu, o który wcześniej prosił.

Niemożliwa: gość skontaktował się z gospodarzem w sprawie konkretnego terminu, a gospodarz w odpowiedzi wysłał Ofertę Specjalną lub wstępną akceptację, lecz część lub całość terminu nie jest już dostępna w kalendarzu gospodarza.

Dla gospodarzy

Jak zostać gospodarzem domu

Jak stworzyć ofertę w Jantar Apartamenty

Ofertę możesz stworzyć z poziomu sekcji Gospodarza na swoim profilu. Po opublikowaniu, może minąć do 6 godzin, nim oferta stanie się widoczna w wynikach wyszukiwania.


Zostań gospodarzem

Utwórz ofertę za darmo

Od pokoi gościnnych po domy wakacyjne – możesz zaoferować każdy rodzaj miejsca na pobyt. To łatwe i darmowe.

To Ty decydujesz, jak realizujesz rolę gospodarza

Przyjmuj gości w swoim rytmie, ustalaj stawki i wybieraj wymagania rezerwacji. Potrzebujesz pomocy? Jesteśmy tu na każdym etapie.

Powitaj pierwszych gości

Kiedy Twoja oferta zostanie opublikowana, goście będą mogli się z Tobą skontaktować. Zanim zaakceptujesz prośbę o rezerwację, możesz poznać potencjalnych gości.

Zacznij działać w roli gospodarza


Kto może zostać gospodarzem na Jantar Apartamenty?

Prawie każdy może być gospodarzem. Rejestracja i zamieszczanie ofert są całkowicie darmowe. Dostępne na Jantar Apartamenty miejsca są tak samo różnorodne, jak ich gospodarze, dlatego też na naszym portalu znajdziesz zarówno materace w apartamentach, jak i całe domy do dyspozycji, pokoje w pensjonacie ze śniadaniem czy hotelu, domki na drzewie, łodzie, zaklęte zamki. Jeśli chcesz, możesz dowiedzieć się więcej o rodzajach domów, żeby dobrze opisać swoją przestrzeń.

Możesz dodać ofertę z prawie każdego miejsca na ziemi. Bardzo chcielibyśmy otworzyć nasze usługi na cały świat, lecz musimy przestrzegać międzynarodowych praw, które ograniczają korzystanie z naszej strony mieszkańcom niektórych państw.


Dlaczego nie mogę korzystać z Jantar Apartamenty w mojej lokalizacji?

Jantar Apartamenty musi przestrzegać międzynarodowych przepisów, które ograniczają korzystanie z naszej strony mieszkańcom niektórych krajów. W związku z tym, nasze usługi nie są dostępne na Krymie, w Iranie, Sudanie, Syrii oraz Korei Północnej.


Jakie kwestie prawne i porządkowe należy wziąć pod uwagę, nim zostanie się gospodarzem na Jantar Apartamenty?

Zanim podejmiesz decyzję o zostaniu gospodarzem Jantar Apartamenty, warto zaznajomić się z przepisami obowiązującymi w Twoim mieście.

W niektórych miastach obowiązują przepisy ograniczające możliwość wynajmowania gości na krótki okres. Przepisy te zwykle stanowią część kodeksu administracyjnego lub strefowego. W wielu miejscach niezbędne jest zarejestrowanie działalności, uzyskanie pozwolenia bądź licencji – dopiero wówczas można oferować swoją przestrzeń czy przyjmować gości. Niektóre rodzaje rezerwacji krótkoterminowych mogą być w ogóle zabronione. Lokalne przepisy znacznie się różnią w tym zakresie. Możliwa jest kara grzywny bądź inne sankcje prawne.

Zasady te bywają niejasne. Wspólnie z władzami miast na całym świecie pracujemy nad czytelnym przedstawianiem tych zasad tak, by każdy wiedział, o co w nich chodzi.

W niektórych obszarach jurysdykcji, Jantar Apartamenty będzie miało możliwość naliczania, pobierania i przekazywania lokalnie obowiązującego podatku hotelowego w Twoim imieniu. Podatki hotelowe są różnie obliczane w zależności od danych obszarów jurysdykcji, a my staramy się jak najszybciej zapewnić to udogodnienie większej liczbie gospodarzy na całym świecie.

W międzyczasie, przed opublikowaniem swojej oferty na Jantar Apartamenty, warto zaznajomić się z lokalnymi przepisami. Więcej informacji na temat przepisów ustawowych i wykonawczych obowiązujących w Twoim mieście można znaleźć na naszej stronie „Odpowiedzialne Wynajmowanie” w części Przepisy Twojego miasta.

Akceptując nasze Warunki Świadczenia Usług i aktywując ofertę, potwierdzasz, że będziesz przestrzegać lokalnych przepisów i prawnych regulacji.


Jak utworzyć atrakcję?

Prześlij nam atrakcję, którą chcesz zorganizować, na stronie jantarapartamenty/host/experiences

Gdy już ją prześlesz, postaramy się szybko dać Ci znać, czy pasuje do stylu Jantar Apartamenty. Czasami trzeba na odpowiedź poczekać nieco dłużej – wszystko zależy od tego, jakie zajęcia obejmuje Twoja atrakcja.


Dlaczego muszę ukończyć proces weryfikacji, aby zostać gospodarzem atrakcji?

To pozwoli nam sprawdzić, czy jesteś osobą, za którą się podajesz. Zajmie to kilka minut, a pomoże nam zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom Jantar Apartamenty, przeciwdziałać oszustwom i nie tylko.

Być może poza dodaniem zdjęcia Twojego dokumentu tożsamości (nowego lub zrobionego wcześniej) poprosimy Cię też o zrobienie sobie zdjęcia. W takim przypadku, zdjęcie w Twoim dokumencie tożsamości musi pasować do zdjęcia, które sobie zrobisz.


Co należy uwzględnić w ramach atrakcji?

Gospodarze często wliczają w cenę atrakcji różne opłaty, np. za wstęp lub wynajem sprzętu. Od Ciebie zależy, czy też tak zrobisz. Pamiętaj tylko, by w opisie atrakcji dokładnie wyjaśnić, co jest, a co nie jest wliczone w cenę Twojej atrakcji.

Jeśli na przykład atrakcja obejmuje wycieczkę do muzeum, możesz wliczyć cenę biletu wstępu w cenę atrakcji. Możesz też wspomnieć o wybranych elementach, które nie są wliczone w cenę atrakcji, i na przykład poinformować uczestników, by zabrali gotówkę na zakupy na targu.

Jeśli zamierzasz wliczyć w cenę atrakcji opłatę za wynajem sprzętu, przeczytaj artykuły dotyczące odpowiedzialnego wynajmowania, ponieważ w wybranych miastach taka usługa może mieć wpływ na wysokość podatków, które gospodarze muszą zapłacić.

Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak sprawić, by atrakcja była jeszcze ciekawsza, zapoznaj się z tymi wskazówkami cenowymi.


W jaki sposób zorganizować atrakcję charytatywną?

Atrakcje charytatywne Jantar Apartamenty to wyjątkowe wydarzenia organizowane przez podmioty non-profit, w czasie których podróżujący (i lokalni mieszkańcy) wspierają wybraną inicjatywę.

Kto może zorganizować atrakcję charytatywną?

Gospodarzami atrakcji charytatywnych mogą zostać pracownicy, członkowie zarządów, podwykonawcy, wolontariusze lub osoby wspierające, którzy działają w imieniu lokalnej organizacji non-profit. Takie osoby doskonale wiedzą, na czym polega działalność organizacji non-profit, i działają za jej zgodą.

Taka organizacja musi być zarejestrowaną organizacją pozarządową lub non-profit zgodnie z definicją naszego partnera, firmy TechSoup, oraz być zatwierdzona przez firmę TechSoup.

W programie mogą wziąć udział międzynarodowe organizacje non-profit, które swoje działania realizują na Kubie. W programie mogą wziąć udział również Organizacje Użytku Publicznego zarejestrowane w Wielkiej Brytanii. W związku z osobną procedurą weryfikacji w przypadku tych dwóch typów organizacji prosimy kontaktować się, pisząc na adres

Kto nie może wziąć udziału?

Organizacje religijne i wyznaniowe, z wyjątkiem organizacji, które nie są sektą i prowadzą inicjatywy takie jak schroniska dla bezdomnych czy jadłodajnie (niezależnie od reprezentowanego wyznania)

Organizacje, które stosują praktyki dyskryminacyjne lub wyłączające ze względu na religię, płeć, orientację seksualną lub inny element różnorodności, nawet jeśli taka praktyka jest zgodna z przepisami prawa

Organizacje i stowarzyszenia polityczne lub lobbingowe zorientowane na uzyskanie obopólnej korzyści

Jak mogę zostać gospodarzem?

Jeśli posiadasz jedynie indywidualne konto Jantar Apartamenty, wyloguj się z niego, a następnie utwórz nowe konto dla swojej organizacji. Jeśli posiadasz aktywne konto Jantar Apartamenty swojej organizacji, użyj go do utworzenia atrakcji.

Podczas tworzenia atrakcji pamiętaj, by:

Zaznaczyć pole wyboru obok pozycji Tak, jestem gospodarzem w imieniu organizacji non-profit

Potwierdzić, że Twoja organizacja może wziąć udział w programie, logując się lub rejestrując konto za pośrednictwem usługi TechSoup

Dodać zdjęcie profilowe, z którego goście dowiedzą się, jak wygląda ich gospodarz. Na zdjęciu profilowym nie powinno być widoczne logo organizacji non-profit

Podaj dane banku organizacji jako metodę wypłaty. W przypadku atrakcji charytatywnych Jantar Apartamenty nie pobiera opłat, dlatego wszystkie płatności należy realizować bezpośrednio za pomocą metody wypłaty organizacji non-profit. Jeśli Twoja organizacja potrzebuje wsparcia sponsora podatkowego, upewnij się, że sponsor podatkowy zakończy tę procedurę.

Szukasz inspiracji?

Przejrzyj atrakcje charytatywne na Jantar Apartamenty lub przeczytaj artykuły prasowe na nasz temat. Możesz też wziąć udział w zbliżającym się webinarium naszego zespołu, podczas którego dowiesz się więcej o programie i uzyskasz wskazówki od doświadczonych gospodarzy.

Już nie możemy się doczekać, by poznać Twój pomysł!

Uwaga: Jantar Apartamenty zastrzega sobie prawo do zmiany w dowolnym momencie zasad dotyczących opłat serwisowych i/lub kryteriów kwalifikowalności, w tym także do dodania lub usunięcia określonych kategorii podmiotów charytatywnych i non-profit.


Jakie są zasady podatkowe dla gospodarzy?

Warto skontaktować się z władzami lokalnymi, aby ustalić, czy należy pobierać podatki od gości. Jeśli dowiesz się, że masz obowiązek pobierania lokalnego podatku, możesz dodać go przy pomocy oferty specjalnej lub poprosić gościa, by przekazał Ci jego kwotę osobiście. W każdym przypadku należy poinformować gościa o dokładnej wysokości podatku, zanim dokona rezerwacji. Jeśli postanowisz pobierać podatek oddzielnie, pamiętaj, że należy to zrobić najpóźniej w dniu przyjazdu gościa. Nie możemy brać udziału w pobieraniu podatków. W niektórych miejscach na świecie dla gospodarzy Jantar Apartamenty może być dostępna opcja pobierania i przekazywania podatków hotelowych. Gospodarze nie powinni jednak pobierać w tych jurysdykcjach podatków hotelowych oddzielnie. W niektórych miejscach może też obowiązywać podatek VAT.

Ile kosztuje publikacja oferty?

Rejestracja na Jantar Apartamenty i publikowanie ofert jest całkowicie darmowe.

Gdy otrzymasz rezerwację, pobierzemy opłatę serwisową gospodarzy Jantar Apartamenty, która zwykle wynosi 3% i dzięki której możemy pokryć koszty prowadzenia działalności.

Jak wybrać cenę oferty?

Cena Twojej oferty zależy wyłącznie od Ciebie. Żeby rozeznać się w kwestii jej ustalenia, możesz przejrzeć porównywalne oferty w mieście lub okolicy, by sprawdzić obowiązujące stawki

Dodatkowe opłaty Opłata za sprzątanie: możesz ująć ją w swojej stawce dobowej lub dodać w jako opłatę w ustawieniach cen.

Inne opłaty: Żeby pobierać opłaty niezawarte w stawce dobowej (jak np.: opłata za zameldowanie czy opłata za zwierzęta), musisz powiadomić gości o potencjalnych dodatkowych opłatach, zanim dokonają oni rezerwacji. Następnie skorzystaj z Centrum Rozstrzygania, aby bezpiecznie zlecić dodatkową płatność.

Oszczędzaj swój czas i pieniądze

Zapisz się, a otrzymasz najlepsze oferty

Trwa wysyłanie wiadomości

Formularz nie został wysłany

Dziękujemy!

Interesuje mnie:

Wymagana zgoda

facebook
RezerwacjaRegulaminWynajemDla właścicieliPolityka prywatnościPomoc (FAQ)KontaktKup apartament

Zapraszamy do kontaktu

codziennie od 9.00 do 17.00

ul. Wylotowa 87 AB/U3
78-100 Kołobrzeg

+48 666 147 082
rezerwacje@jantarapartamenty.pl

+48 666 147 082 – biuro obsługi rezerwacji
+48 736 301 471 – rezydenci
+48 736 301 472 – pomoc techniczna, usterki

Kontakt dla właścicieli

chcących wynająć swój obiekt

 michal@jantarapartamenty.pl
+48 606 422 734

Dane firmowe

FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MICHAŁ IWASIÓW

WYLOTOWA 87 AB/U3
78-100 KOŁOBRZEG
NIP
6262564847

© 2021
Jantar Apartamenty Kołobrzeg
Powered by NFHOTELPL
tytuł